Instore campagne evaluatie
De instore campagnes worden geëvalueerd op de volgende vier metrics: bereik, sales uplift, new customers en category share uplift. Klik op deze tegel voor meer informatie.
Op deze pagina staat alle informatie omtrent het evaluatieproces van de campagnes van AH Media Services. Campagnes zijn onder te verdelen in drie categorieën: instore campagnes, online campagnes en loyalty campagnes. Elk type campagne heeft zijn eigen evaluatieproces, maar in het algemeen wordt van elke campagne het bereik gemeten en gekeken naar, waar mogelijk, het effect op conversie en sales. Klik op de onderstaande tegels voor de specifieke uitleg van de evaluatiecijfers die bij de verschillende type campagnes hoort.
De instore campagnes worden geëvalueerd op de volgende vier metrics: bereik, sales uplift, new customers en category share uplift. Klik op deze tegel voor meer informatie.
De online campagnes worden geëvalueerd op de volgende metrics: impressies, clicks, click through rate, conversies en conversion rate.
De loyalty campagnes worden geëvalueerd met behulp van het RGA model, redempties en herhaalaankopen.