Mijn ah.nl

Wat is Mijn ah.nl?

Op Mijn ah.nl vindt u al uw persoonlijke keuzes op ah.nl bij elkaar. U kunt bijvoorbeeld gebruik maken van Mijn AH Webwinkel, Mijn Boodschappenlijst, Mijn Eerdere boodschappen, Mijn AH Winkel, Mijn Kookschrift, Mijn Bewaarde recepten en Mijn AH Nieuwsbrief. Klik hier voor meer informatie over Mijn ah.nl.

Waarom word ik nog steeds herkend nadat ik op 'uitloggen' heb geklikt?

Ah.nl maakt gebruik van zogenaamde cookies, kleine bestandjes met informatie die op uw PC bewaard blijven. Hierdoor blijven wij u herkennen en persoonlijk begroeten, u kunt echter niets meer wijzigen in uw persoonlijke gegevens of uw online boodschappen bestelling, hiervoor moet u dan weer opnieuw inloggen.

Kan ik veilig van ah.nl gebruik maken vanuit een internetcafé?

Ja, dat kan. Zodra u uw browser afsluit, wordt u namelijk vanzelf uitgelogd. Om alle gegevens van de betreffende PC te verwijderen, zodat een eventuele volgende bezoeker van ah.nl ook niet meer wordt herkend alsof u het bent, kunt u rechts bovenin op het linkje 'Dit ben ik niet' klikken.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kan ik dat opvragen?

Ja. Op elke plek op ah.nl waar u kunt inloggen, vindt u ook een link 'Wachtwoord vergeten?'. Door hier op te klikken kunt u uw wachtwoord naar uw e-mailadres laten verzenden.

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe kan ik dat wijzigen?

Om uw e-mailadres te wijzigen logt u eerst in op 'Mijn ah.nl' met uw oude e-mailadres en wachtwoord. U kunt dan via 'Mijn persoonlijke gegevens' uw e-mailadres wijzigen. Vervolgens wordt naar uw nieuwe e-mailadres een bevestigingsmail gestuurd. In die e-mail vindt u een link om uw nieuwe e-mailadres te activeren.

Ik ga verhuizen. Kan ik mijn verhuizing online doorgeven?

Ja, dat kan. Log in en ga naar Mijn ah.nl. Klik hier op 'Persoonlijke Gegevens'. U kunt daar uw adres wijzigen. Alle gegevens die u in Mijn ah.nl wijzigt, worden voor alle onderdelen van ah.nl waar u gebruik van maakt (de AH Boodschappen webwinkel, uw Kookschrift, etc.) gewijzigd.

Let op: Uw gegevens worden echter niet ook gewijzigd voor uw AH Bonuskaart. Indien u ook op uw nieuwe adres aanbiedingen en informatie van Albert Heijn wilt blijven ontvangen, dan moet u uw verhuizing apart doorgeven voor de AH Bonuskaart. Dit kan via de verhuisservice van TNT Post, of direct via de Bonuskaartpagina op ah.nl.

Ik heb mij ingeschreven bij Mijn ah.nl, waarom kan ik niet inloggen?

Nadat u zich heeft ingeschreven ontvangt u direct een e-mail met een activatie-link. Pas nadat u hier op heeft geklikt is uw account geactiveerd en kunt u gebruik maken van de mogelijkheden van Mijn ah.nl.

Als u geen e-mail heeft ontvangen is deze wellicht in uw spamfilter terecht gekomen. U kunt eventueel de activatielink opnieuw laten versturen door in te loggen bij Mijn ah.nl met uw e-mailadres en het door u gekozen wachtwoord. Indien u ook dan geen e-mail ontvangt, heeft u wellicht een tikfout gemaakt bij het invoeren van uw e-mailadres. Neem in dat geval contact op met AH Klantenservice, zij kunnen u verder helpen.

Mijn Boodschappenlijst

Wat is Mijn Boodschappenlijst?

Een boodschappenlijstje maken gaat makkelijk en snel op ah.nl. Rechts op het scherm heeft u altijd Mijn Boodschappenlijst bij de hand. Bij alle producten staat een Mijn Boodschappenlijst-icoontje. Klik op het icoontje en het product verschijnt op uw Boodschappenlijst. Recepten van Allerhande en uit uw Kookschrift kunt u ook toevoegen aan uw lijstje. Uw Boodschappenlijst wordt onthouden voor uw volgende bezoek aan ah.nl. Natuurlijk kunt u de lijst altijd weer leegmaken.

Kan ik Mijn Boodschappenlijst ook gebruiken om mijn boodschappen online te bestellen?

Ja, u kunt uw boodschappen direct online bestellen. Klik op de knop 'Bezorgservice' indien u uw boodschappen thuis wilt laten bezorgen. Wilt u de boodschappen afhalen bij één van de AH Pick Up Points kies dan voor 'Pick Up Points'. Meer informatie over online bestellen vindt u op Appie.

SitemapAlgemene voorwaardenPrivacy en Cookiebeleid Gewoon bij Albert Heijn.