Online bestellen voor iedere organisatie

Zakelijk bestellen

Altijd je boodschappen op het werk bezorgd

Achteraf op rekening betalen

BTW factuur

Exclusief zakelijk assortiment

Handig voor kleine en middelgrote bedrijven met één vestiging.

Maak een zakelijk account aan

Onbeperkt zakelijk bestellen

Alle voordelen van zakelijk bestellen

60 euro korting bij een jaarabonnement

Onbeperkt online bestellen

Bezorgbundel Bonus

Handig voor kleine en middelgrote bedrijven met één vestiging.

Kies jouw AH Bezorgbundel Zakelijk

Grootzakelijk bestellen

Alle voordelen van zakelijk bestellen

Jouw eigen bezorgschema

Contact met vast aanspreekpunt

OCI-koppeling mogelijk met inkoopsysteem

Handig voor grote bedrijven met meerdere vestigingen.

Vraag maatwerk aan

Bespaar tijd, geld én moeite

Ontdek de voordelen van zakelijk bestellen:

Bezorging op het werk door heel Nederland

Achteraf betalen via automatische incasso of op rekening met BTW factuur

Grootste online assortiment met toegang tot exclusief zakelijk assortiment

AH Versgarantie

Maak een zakelijk account aan
Ontdek meer voordelen

Veelgestelde vragen over zakelijk bestellen

Maak een zakelijk account aan op onze website. Vul je KVK-nummer in en we zoeken meteen al je gegevens erbij en je kan al binnen enkele minuten een zakelijke bestelling plaatsen. Hoe je stap voor stap een bestelling kan plaatsen wijzigen en annuleren, vind je hier.

Heb je al een persoonlijk account en wil je dit omzetten naar een zakelijk account? Dit is helaas niet mogelijk. Je kan uiteraard wel een nieuw zakelijk account aanmaken met een alternatief e-mailadres.

Log in op ah.nl. Om boodschappen te bestellen op ah.nl heb je een zakelijk AH account nodig nodig. Heb je nog geen AH profiel? Maak er dan een aan.

  • Klik rechtsboven op 'online bestellen'.
  • Kies een moment wanneer je jouw boodschappen wilt ontvangen.
  • Je kan nu bestellen. Klik op het plusje om iets toe te voegen aan je bestelling
  • Klaar met boodschappen doen? Klik op 'Afronden'.
  • Controleer je bestelling nog een keer en klik op 'Volgende stap' als alles klopt en daarna op 'Bevestig bestelling'.
  • Klaar is Kees! Je krijgt van ons altijd nog een mailtje om je bestelling te bevestigen. Hierin staat ook altijd nog tot wanneer je je bestelling kan aanpassen. Wel zo handig!
  • Toch nog niet helemaal klaar? Je kan je bestelling gewoon aanvullen.

Er zijn diverse betaalwijzes mogelijk. Als zakelijke klant kan je betalen via PIN, op rekening of via een automatische incasso.

PIN

De standaard betaalwijze is PIN. Je bestelt je producten, geeft aan dat je akkoord gaat met pinbetaling en bij levering betaal je bij onze bezorger via een mobiel pinapparaat. Ook bij deze betaalwijze ontvang je een een digitale factuur 1-2 dagen na levering kan je deze terugvinden in je profiel onder 'facturen'.


Op rekening

Ben je zakelijke klant en sta je ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en heb je tenminste al 5 bestelling per PIN betaald? Dan kan je betalen op rekening aanvragen. De factuur krijg je enkele dagen na de bezorging van je bestelling in een e-mail. Er geldt een betalingstermijn van 21 dagen.

Nadat je je vijfde bestelling hebt ontvangen en per PIN hebt betaald kan je hier het aanvraagformulier voor betalen op rekening invullen. Het duurt maximaal 5 werkdagen voor je aanvraag is verwerkt en je ontvangt altijd van ons een bericht zodra dat is gebeurd.


Doorlopende machtiging

Nadat je eerste vijf bestellingen per PIN zijn voldaan, kan je ook kiezen voor een automatische incasso. Wij schrijven dan enkele dagen na de bezorging het bedrag af van je rekening. Je geeft hiervoor een doorlopende machtiging af door het machtigingsformulier te downloaden.

Mail het ingevulde en ondertekende formulier samen met een kopie van je bankpas naar het emailadres dat op het formulier vermeld staat en we verwerken je aanvraag in 5 werkdagen.

Naar aanleiding van je aanvraag zal een kredietwaardigheidstoetsing uitgevoerd worden. Albert Heijn behoudt zich het recht voor om een aanvraag voor een doorlopende machtiging of betalen op rekening te weigeren. Zolang wij je aanvraag nog niet hebben verwerkt, kun je gewoon bestellen. Je betaalt dan per mobiele pin.

Je vindt je factuur van elke bestelling, hoe je ook betaalt, altijd terug onder je profiel.

Wil je toch weer per PIN betalen? Dat kan uiteraard, neem even contact met onze klantenservice op via een van de kanalen onderaan deze pagina, dan maken we het voor je in orde.

Dat kan zeker. Onze accountmanagers bespreken graag de opties met je op locatie of via Microsoft Teams. Doe een contactaanvraag via dit formulier.

Exclusief voor onze zakelijke klanten hebben we een speciaal geselecteerd zakelijk assortiment. Hier vind je alles wat je nodig hebt voor je bedrijfslunch en borrels, (verantwoorde) tussendoortjes, handige portieverpakkingen etc.

“Het helpt enorm dat Albert Heijn een groot assortiment heeft met bewuste voeding."

“Een steeds groter gedeelte van onze bewoners wil bijvoorbeeld biologisch of halal eten. Wij proberen zo goed mogelijk aan alle persoonlijke wensen te voldoen. Hierbij helpt het enorm dat Albert Heijn een groot assortiment heeft met bewuste voeding.”

- Daniël, Middin

Lees hoe bedrijven ons ervaren