Jan Schonewille, Inkoper

De dagelijkse boodschappen voor 250 vestigingen

Met bijna 250 locaties die verspreid over heel Nederland dagelijks boodschappen nodig hebben is het belangrijk dat dit proces efficiënt is ingericht. Voorheen zorgde elke locatie zelf voor de boodschappen. Soms maakten medewerkers er een uitstapje met de kinderen van. Dit kan leuk zijn, maar het is ook erg omslachtig en tijdrovend.

Daarnaast bracht het veel administratieve rompslomp met zich mee, door alle losse kassabonnetjes die moesten worden verwerkt. Nu komt de rekening op 1 centraal punt binnen, kunnen we deze makkelijk en snel verwerken en hebben we goede afspraken gemaakt over de betaling.

Centraal organiseren, decentraal inkopen

Voor Smallsteps is het belangrijk dat we het centraal organiseren, maar decentraal inkopen. De locatie weet zelf het beste wat ze wanneer nodig hebben. Door het ruime assortiment kan in alle wensen worden voorzien. De levering in een zelf gekozen tijdsblok is erg handig. En Albert Heijn is hier betrouwbaar in gebleken: de afleveringen zijn volledig en op tijd. En bovendien bezorgd tot in de keuken, dus geen gesjouw met kratten voor de medewerkers. Voor ons zijn dit belangrijke pluspunten.

Alles over zakelijke klant worden

Lees meer klantverhalen

Wij ontzorgen al meer dan 100.000 bedrijven:

Probeer 30 dagen gratis

Gebruik code PMNMK4418 • Geheel vrijblijvend

Bent u al zakelijke klant? Log in

Ervaar ook het gemak
Loading interface...