100% kwaliteitsgarantie*

Gratis verzending vanaf 30 euro

Gekoeld bezorgd

klantenservice

jij vraagt, wij antwoorden

Heb je een vraag over een van onze producten, over jouw bestelling of over heel wat anders? De kans is groot dat jouw vraag tussen de veelgestelde vragen staat. Kom je er niet uit? Neem gerust contact met ons op!

veelgestelde vragen

Bij het opzetten van Vakslager was het uitgangspunt om jou als klant te verrassen met bijzonder vlees. Zowel het vlees uit Australië als het vlees uit Uruguay en het vlees uit Noord-Amerika is uniek in smaak, uiterlijk en malsheid. Dat merk je ook meteen als het op je bord ligt. Het is goed mogelijk dat we op termijn ook Nederlands vlees gaan aanbieden.

Wist je overigens dat tijdens de reis het vlees van Vakslager wordt verpakt in speciale vacuümzakken? Deze zakken worden bewaard in een speciale container van 0 tot 2 graden om zo het vlees te laten rijpen. Tijdens dit proces wordt het spierweefsel van het vlees losser van structuur waardoor het vlees nog malser wordt. Eet smakelijk!

Kies een of meerdere producten uit en vul je mandje. Klaar met winkelen? Open je mandje en klik op 'bestellen'. Log in met je AH.nl-account of als gast. Als je nog geen klant bent, kan je een account aanmaken. Na het inloggen controleer je jouw bestelling, jouw bezorgadres en bezorgmoment. Tot slot kan je betalen via iDEAL. Daarna doen wij het werk!

Je kan met je zakelijke AH.nl-account inloggen, maar afrekenen is alleen mogelijk via iDEAL. Je ontvangt op de dag van bezorging via e-mail een (BTW)factuur.

Nee, het assortiment van de Vakslager kan niet worden meebesteld met de boodschappen die je doet op AH.nl. Het vlees zal door een bezorger van PostNL gekoeld worden afgeleverd.

Als je bestelbedrag minder dan 30 euro bedraagt, betaal je 4.95 euro aan bezorgkosten. Bestellingen vanaf 30 euro worden gratis bezorgd.

Je kan betalen met iDEAL. Als je betaling bij ons binnen is gaan we direct aan de slag. We versturen je bestelling zo snel mogelijk.

In je winkelmandje kan je voor het afronden de actiecode invoeren.

Het wijzigen van je bestelling is na het afrekenen niet meer mogelijk. Je bestelling kan wel geannuleerd worden zodat je een nieuwe kan plaatsen. Geplaatste bestellingen kunnen in hun geheel op dezelfde dag tot 15.00 uur kosteloos worden geannuleerd. Op vrijdag is dat tot 13.00 uur. Je belt hiervoor de klantenservice.

De bestellingen worden van maandag tot en met vrijdag tussen 17.00 en 22.00 uur bezorgd met PostNL Foodnetwerk. Op zaterdag worden bestellingen tussen 08.00 en 13.00 uur bezorgd*. Je ontvangt een Track & Trace-code zodat je in de gaten kan houden waar jouw bestelling zich bevindt.

* Op feestdagen hanteren wij andere bezorgmomenten.

Als je niet thuis bent tijdens het bezorgmoment zal de bezorger je bestelling proberen af te leveren bij de buren. Goed om te weten: we kunnen jouw betaling niet terugstorten wanneer niemand in staat is jouw bestelling in ontvangst te nemen. Controleer daarom goed het bezorgmoment tijdens het afronden van je bestelling.

We bezorgen van dinsdag tot en met zaterdag behalve op de volgende dagen:

  • 21, 22 en 23 april (in verband met Pasen)
  • 27 en 28 april (in verband met Koningsdag)
  • 30 en 31 mei (in verband met Hemelvaart)
  • 9, 10 en 11 juni (in verband met Pinksteren)

Geplaatste bestellingen kunnen op dezelfde dag tot 15.00 uur kosteloos worden geannuleerd. Op vrijdag is dat tot 13.00 uur. Het is alleen mogelijk om je gehele bestelling te annuleren. Na de eerder genoemde tijden is het niet meer mogelijk om bestellingen te annuleren; in dat geval kan er geen terugbetaling plaatsvinden. Om te annuleren bel je de klantenservice.

Ben je niet tevreden? Laat het ons weten via een van de kanalen van de klantenservice! Wij bieden 100% kwaliteitsgarantie en lossen het graag met je op.

Wij staan volledig achter onze producten en garanderen daarom 100% kwaliteitsvlees. Toch niet tevreden? We komen je zonder discussie tegemoet.