Veelgestelde vragen over ‘Vierdaagse’
20 resultatenWat zijn de openingstijden van mijn winkel tijdens (lokale) feestdagen?
Ben je benieuwd naar de openingstijden van jouw winkel tijdens (lokale) feestdagen? Je vindt de actuele openingstijden en contactgegevens van onze winkels op ah.nl/winkels.
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Deze informatie wordt regelmatig geüpdatet, zodat je altijd goed op de hoogte bent, bijvoorbeeld voor feestdagen zoals carnaval, de Vierdaagse, Goede Vrijdag, Pasen, Koningsdag, 4 en 5 mei, Hemelvaartsdag, Pinksteren, Kerstmis en Oud en Nieuw.
De openingstijden zijn dus actueel. Zo weet je altijd wanneer je bij ons terecht kunt!
Hoe wijzig ik mijn Vaste Bezorgmoment?
Wil je je boodschappen liever op een ander Vast Bezorgmoment ontvangen? Geen probleem, je past het zo aan:
Goed om te weten: als je je vaste bezorgmoment verandert, vervallen je al ingeplande bezorgmomenten. Behalve als je al boodschappen had toegevoegd, dan blijven ze gewoon staan.
- Ga naar ah.nl/bezorgbundel en log in.
- Klik op ‘Bezorgmoment aanpassen’ en kies een nieuw moment dat beter bij je week past.
- Bevestig je keuze. Je krijgt van ons een mailtje als alles rond is.
Goed om te weten: als je je vaste bezorgmoment verandert, vervallen je al ingeplande bezorgmomenten. Behalve als je al boodschappen had toegevoegd, dan blijven ze gewoon staan.
Wat houdt de vaasgarantie in van de Bloemen Shop?
Bij de Bloemen Shop krijg je standaard 7 dagen vaasgarantie. Dat betekent dat je boeket minstens een week mooi hoort te blijven in de vaas. Toch niet helemaal tevreden over de houdbaarheid? Laat het ons weten, dan zorgen we voor een nieuw boeket. Want jij (of iemand anders) verdient bloemen die stralen!
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Heb je nog vragen? Neem dan even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder!
Mijn vaste bezorgmoment is geannuleerd vanwege een feestdag of evenement. Wat nu?
Ben je Bezorgbundelklant en valt jouw vaste bezorgmoment buiten onze bezorgtijden, door bijvoorbeeld een feestdag of evenement, dan kun je natuurlijk een los nieuw moment kiezen.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50.00 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
- Log in.
- Ga naar Mijn lijst en voeg producten toe aan je boodschappenlijst.
- Klik op 'Online bestellen' onder in je scherm.
- Kies of je je boodschappen wil ophalen bij een AH Pick Up Point of laat thuisbezorgen.
- Kies een datum en tijdvak voor het bezorgen of ophalen.
- Klik op 'Rond af', 'Verder' en tot slot 'Bevestig'.
Goed om te weten: zorg ervoor dat je voor minimaal €50.00 aan producten in je mandje hebt, anders kun je de bestelling niet bevestigen. Als alles goed is gegaan, ontvang je een bevestigingsmail van ons.
Tot wanneer kan ik sparen voor uitjes en de spaarkaart verzilveren?
Vanaf 30 juni t/m 24 augustus 2025 kun je volop AH Uitjeszegels sparen.
Heb je je spaarkaart vol? Dan kun je deze verzilveren van 30 juni 2025 t/m 11 januari 2026 via de AH app of op ah.nl/uitjes. Zo heb je genoeg tijd om jouw favoriete Uitje te plannen!
Let wel: de geldigheid van de tickets kan per Uitje verschillen. Sommige plekken zijn bijvoorbeeld gesloten in de winter of openen juist later in het jaar. Op de website vind je altijd precies de geldigheidsperiode, openingstijden én bijzondere sluitingsdagen van elk Uitje. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Sparen, verzilveren en veel plezier!
Heb je je spaarkaart vol? Dan kun je deze verzilveren van 30 juni 2025 t/m 11 januari 2026 via de AH app of op ah.nl/uitjes. Zo heb je genoeg tijd om jouw favoriete Uitje te plannen!
Let wel: de geldigheid van de tickets kan per Uitje verschillen. Sommige plekken zijn bijvoorbeeld gesloten in de winter of openen juist later in het jaar. Op de website vind je altijd precies de geldigheidsperiode, openingstijden én bijzondere sluitingsdagen van elk Uitje. Zo kom je nooit voor verrassingen te staan.
Sparen, verzilveren en veel plezier!
Hoe stop ik mijn Vaste Bezorgmoment?
Wil je je vaste bezorgmoment stopzetten? Dat is zo geregeld. Log in op je Bezorgbundelpagina, ga naar ‘Bezorgmoment aanpassen’ en klik op ‘Bezorgmoment stopzetten’.
Goed om te weten: als je Bezorgbundel eindigt, wordt je vaste bezorgmoment automatisch stopgezet, dus je hoeft er verder niets voor te doen.
Goed om te weten: als je Bezorgbundel eindigt, wordt je vaste bezorgmoment automatisch stopgezet, dus je hoeft er verder niets voor te doen.
Hoe stel ik een Vast Bezorgmoment in?
Ga naar ah.nl/bezorgbundel en log in met je gegevens. Klik in het menu aan de linkerkant op ‘Reserveer jouw moment’. Kies vervolgens de dag en het tijdstip waarop je wekelijks je boodschappen wilt laten bezorgen.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Zodra je een moment hebt gekozen, ontvang je een bevestigingsmail. Vanaf dat moment bezorgen we je boodschappen automatisch elke week op dat vaste moment.
Goed om te weten: je bestelling moet op de dag vóór bezorging minimaal €50.00 bedragen. Is je winkelmandje op dat moment minder waard? Dan gaat de bestelling niet door.
Kan ik voor een keertje mijn Vaste Bezorgmoment overslaan?
Ga je op vakantie of komt het bezorgmoment een keer niet zo goed uit? Geen punt, je kunt je vaste bezorgmoment gewoon eenmalig overslaan. Log in, ga naar ‘Mijn bestellingen’ en klik op ‘Annuleren’. Je ontvangt daarna een bevestiging per e-mail.
Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50.00, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.
Goed om te weten: als je je bestelling niet op tijd aanvult tot het minimale bedrag van €50.00, dan wordt het bezorgmoment automatisch geannuleerd.
Wat zijn de voordelen van een Bezorgbundel?
Met een Bezorgbundel wordt boodschappen doen nog makkelijker. Je bestelt zonder extra bezorgkosten*, kunt een vast bezorgmoment kiezen en tot wel drie weken vooruit plannen. Zo heb je altijd grip op je week, zonder last-minute stress. Sluit hier meteen een bundel af en ontdek het gemak van de Bezorgbundel.
*Er geldt een minimum bestelbedrag van €50.00
*Er geldt een minimum bestelbedrag van €50.00
Hoe werkt 'gratis bezorging' bij aankoop van actieproducten?
Wie houdt er niet van gratis bezorging? Bij aankoop van geselecteerde actieproducten kun je hier gebruik van maken. Hier vind je alle deelnemende producten overzichtelijk op een rij. Goed om met het volgende rekening te houden:
- De actie geldt alleen op bepaalde dagen – meestal dinsdag, woensdag, donderdag en zaterdag.
- Per product is het nodig om voor een bepaald bedrag te bestellen.
- De acties zijn niet te combineren met andere gratis bezorgacties.
- Voor de acties gelt OP = OP. Wees er dus op tijd bij!
- Heb je een Bezorgbundel? Dan geldt deze actie helaas niet voor jou.