AH klantenservicealgemeen_actueel
Spaar met de AH app voor je 2e kaartje gratis voor uitjes. Hoe werkt de actie?
Yes! We mogen er eindelijk weer op uit. Met de AH app spaar je nu voor je 2e kaartje gratis voor heel veel leuke uitjes. Bij elke 10 euro aan boodschappen ontvang je 1 digitale uitjeszegel via de AH app en bij 4 zegels is je spaarkaart alweer vol. Volle Spaarkaarten kan je inwisselen via de AH app of op ah.nl/uitjes voor een ticket. Je kan kiezen uit meer dan 300 uitjes! Je kan sparen van 13 juli t/m 23 augustus voor het 2e kaartje gratis voor meer dan 300 uitjes. 
Kijk voor alle deelnemende uitjes op www.ah.nl/uitjes  

Hoe werkt de spaaractie?
 - Een 2e kaartje gratis sparen gaat alleen via de AH app. Er worden dus geen fysieke zegels uitgegeven aan de kassa of bij je online bestelling.
- Activeer het sparen voor Uitjes door op de startpagina in de AH app op het blok "spaar voor je 2e kaartje gratis' te klikken en vervolgens op "ja dat wil ik". Daarna krijg je bij je aankopen die je na het activeren doet de zegels bijgeschreven. Activeer eerst het sparen voordat je een online bestelling plaatst, anders krijg je de spaarzegels ook niet bijgeschreven.
Let op: je spaart niet automatisch als je 'Koopzegels sparen' ooit hebt geactiveerd. Dat staat los van sparen voor een actie.
- Van 13 juli t/m 23 augustus 2020 ontvang je bij elke €10,- aan boodschappen* één AH digitale Uitjeszegel ook bij je online bestelling. De actie geldt niet bij AH To go en in de Belgische winkels. De AH app werkt niet in België.
- Bij 4 digitale AH Uitjeszegels heb je een volle spaarkaart.  
- Ga naar ah.nl/uitjes om alle deelnemende uitjes te bekijken. 
- sowieso ontvang je de eerste 2 spaarzegels cadeau van ons na je eerste aankoop vanaf de start van de spaaractie.

*Dit bedrag is exclusief (door de wet) uitgesloten productgroepen: sterke drank, tabak, zuigelingenvoeding tot 1 jaar, boeken, telefoonkaarten, postzegels, cadeaukaarten en -bonnen, loten, beltegoed, statiegeld en emballage.

Hoe kan je sparen via de app?
Dat leggen we je hier precies uit.

Hoe kan ik punten aan iemand anders geven?
Als jij nog wat spaarzegels mist, kun je vragen aan iemand of je zegels van hem/haar zou mogen hebben. 
Zit je toevallig bij elkaar in de buurt? Laat dan de QR code even scannen. Zo niet stuur je verzoekje dan via whatsapp of een andere app. Degene aan wie je zegels vraag bepaalt dan het aantal die die weg wil geven en stuurt ze op. Nadat je de app even afsluit en weer opent, zie je dat je saldo spaarzegels is bijgewerkt.


Hoe koop je je kaartjes?
  • Om achteraf teleurstelling te voorkomen; kijk eerst op de website van het betreffende uitje of er nog wel plek is op de datum die jij gepland hebt, voordat je de kaartjes aanschaft. 
  • Volle spaarkaarten kunnen van 13 juli 2020 t/m 10 januari 2021 online worden verzilverd voor een 2e toegangskaartje voor alle deelnemende uitjes in heel Nederland. Let wel; als je via de website gaat bestellen, zorg er dan voor dat je eerst inlogt. Anders kan je je spaarkaarten namelijk niet inwisselen en betaal je de volle prijs voor het uitje. Klik rechts bovenaan op 'zegels inwisselen' dan verschijnt het inlogscherm. Log in met je ah.nl inloggegevens.
  • Klik in de AH app op 'koop tickets' of ga naar ah.nl/uitjes om een uitje te bestellen.
  • Kies het gewenste uitje. Je kunt alleen 2 of een meervoud van 2 kaartjes toevoegen aan je mandje.
  • Volg de stappen om je betaling af te ronden. 
  • Na betaling worden de entreebewijzen opgestuurd naar het door jou opgegeven mailadres. 
  • LET OP: voor de meeste uitjes is het nodig om vooraf via de website van het betreffende uitje een datum en tijdvak te reserveren. Zonder reservering kan het zijn dat toegang wordt geweigerd. Check daarom dus goed of het desbetreffende uitje op jouw gewenste dag nog plek heeft voordat je de kaartjes aanschaft. Dit kun je doen op de site van het betreffende uitje zelf.

Wat neem je mee naar het uitje?
Per uitje verschilt de vorm van entreebewijs; dit kan een e-ticket, barcode of QR code zijn. Check op ah.nl/uitjes wat voor jouw uitje van toepassing is. 

Waarom nu alleen digitaal sparen?
We proberen boodschappen steeds makkelijker te maken voor onze klanten en we geloven dat digitaal sparen de toekomst is. Digitale zegels zijn namelijk veilig opgeslagen in de app, kunnen niet meer kwijt geraakt worden, sparen gaat automatisch en het scheelt veel gedoe met plakken. Daarnaast scheelt het ook veel papier wat gunstig is voor het milieu. Kijk voor meer informatie over digitaal sparen op ah.nl/digitaalsparen

Uitverkocht?
Staat er bij het uitje van je dromen 'uitverkocht'? Dan hebben we op dat moment geen tickets te koop. Het kan zijn dat er 1 of 2 dagen later weer tickets beschikbaar komen, dit zie je dan weer op onze website. Maar wil je zeker zijn van je tweede toegangskaartje gratis, kies dan een van de andere 300 uitjes.

Wat moet je weten over het kopen van je kaartjes?
  • Zit er een prijsverschil tussen kaartjes (bijv. tussen volwassenen en kinderen)? Dan zal het goedkoopste kaartje gratis zijn.
  • Het betalen van de vouchers kan uitsluitend via iDEAL en alleen via de actiepagina of de AH app
  • Annuleren is niet mogelijk. Het herroepingsrecht is hier niet van toepassing (zie artikel 7 van onze Algemene Voorwaarden )
  • Het verzilveren van je volle spaarkaart kan tot en met 10 januari 2021.

Wat moet je weten over de uitjes?
  • Heb je je e-vouchers van ons binnen en lukt het verzilveren met de vouchercode niet of heb je nog een andere vraag over het verzilveren bij het betreffende uitje? neem dan contact op met de AH-ticketservice via telefoonnummer 010-2043005 of per e-mail naar info@touchtickets.nl.
  • De geldigheid van de tickets kan verschillen per uitje, omdat sommige uitjes bijvoorbeeld gesloten zijn in de winter, of juist later in het jaar open gaan. De geldigheid staat op de site duidelijk per uitje vermeld. Ook de openingstijden van de verschillende uitjes worden vermeld, net als bijzondere dagen waarop een uitje gesloten is.
  • Vragen over of wijzigingen van je reservering kan je stellen aan de organisator. Het telefoonnummer staat op je e-ticket.
  • Heb je een specifieke vraag over een uitje, bijvoorbeeld of het geschikt is voor mindervaliden? Op ah.nl/uitjes staat per uitje de praktische informatie en voorwaarden. Mocht het antwoord hier niet tussen staan, dan vind je daar altijd een link naar de site van het uitje zelf.
  • Klik hier voor de actievoorwaarden en de meest gestelde vragen