AH klantenserviceactie
Wat houdt 'Spaar voor tweede uitje gratis' in?

Van 1 juli tot en met 18 augustus 2019 spaar je bij ons voor het 2e kaartje gratis voor meer dan 300 uitjes in Nederland. Bij elke €10,- aan boodschappen in onze Nederlandse winkels of online via ah.nl of de app krijg je één AH Uitjeszegel en met 4 AH Uitjeszegels heb je al een volle spaarkaart.

Hoe koop je je kaartjes
Ga naar ah.nl/uitjes en kies je uitje. Je kunt alleen 2 of een meervoud van 2 kaartjes toevoegen aan je mandje. Vul de actiecode die op je spaarkaart staat in en betaal je kaartjes via iDeal.

Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van je betaling en je e-tickets. Print deze en neem ze samen met je volle spaarkaart mee naar de attractie.

Uitverkocht
Staat er bij het uitje van je dromen 'uitverkocht'? Dan hebben we op dat moment geen tickets te koop. Het kan zijn dat er 1 of 2 dagen later weer tickets beschikbaar komen, dit zie je dan weer op onze website. Maar wil je zeker zijn van je tweede toegangskaartje gratis, kies dan een van de andere 300 uitjes.

Wat moet je weten over het kopen van je kaartjes
Zit er een prijs verschil tussen kaartjes bijv. tussen volwassenen en kinderen? Dan zal het goedkoopste kaartje gratis zijn.
Het betalen van de vouchers kan uitsluitend via iDEAL en alleen via de actiepagina.
Annuleren is niet mogelijk. Het herroepingsrecht is hier niet van toepassing (zie artikel 7 van onze Algemene Voorwaarden )
Het verzilveren van je volle spaarkaart kan tot en met 12 januari 2020.

Heb je je e-tickets van ons binnen en heb je nog een vraag over het verzilveren hiervan bij het uitje, neem dan contact op met de AH-ticketservice via telefoonnummer 010-2043005 of per e-mail naar ahtickets@touchincentive.nl

Wat moet je weten over de uitjes

  • Je komt alleen binnen met je gratis kaartje wanneer je ook je volle spaarkaart mee hebt naar je uitje.
  • Heb je genoeg zegels, maar geen spaarkaart? Haal er dan 1 in de winkel of download er een via ah.nl/uitjes.
  • De geldigheid van de tickets kan verschillen per uitje, omdat sommige uitjes bijvoorbeeld gesloten zijn in de winter, of juist later in het jaar open gaan. De geldigheid staat op de site duidelijk per uitje vermeld. Ook de openingstijden van de verschillende uitjes worden vermeld, net als bijzondere dagen waarop een uitje gesloten is.
  • Voor sommige uitjes moet je reserveren. Als dit nodig is, zie je dat bij het uitje op de site. Vragen of wijzigingen van je reservering kan je stellen aan de organisator. Het telefoonnummer staat op je e-ticket.
  • Heb je een specifieke vraag over een uitje, bijvoorbeeld of het geschikt is voor mindervaliden? Op ah.nl/uitje staat per uitje de praktische informatie en voorwaarden. Mocht het antwoord hier niet tussen staan, zal er ook altijd een link naar de site van het uitje zelf staan.