Service

Waar kan ik met een klacht terecht?

U kunt uw klacht indienen bij de supermarktmanager of ondernemer van de desbetreffende winkel, bellen naar de AH Klantenservice (telefoon: 0800-0305) of contact opnemen via het online vragenformulier of Twitter.

Wat moet ik doen als ik niet tevreden ben met de kwaliteit van mijn aankoop?

Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht uw aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvangt u op vertoon van de kassabon het aankoopbedrag terug. Meer informatie over onze onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie.

Kan ik non-foodartikelen ruilen?

Voor alle AH Huismerk Non-Food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele, onbeschadigde verpakking of seal. Meer informatie over non-foodartikelen ruilen vindt u hier.

Kan ik in de winkel mijn Air Miles saldo zien?

Op de prijsscanners in onze winkels kunt u uw Air Miles saldo opvragen met uw gekoppelde AH Bonuskaart of uw losse Air Miles kaart. U krijgt dan altijd uw huidige Air Miles saldo te zien. Meer informatie over Air Miles bij Albert Heijn vindt u hier.

Is pinnen altijd gratis?

Ja, pinnen bij Albert Heijn is altijd gratis.

Kan ik een BTW-factuur krijgen in de winkel?

Een aparte BTW-factuur heeft u niet nodig, omdat Albert Heijn de BTW-bedragen op de kassabon vermeldt.

Kan ik lege batterijen inleveren bij Albert Heijn?

In al onze winkels kunt u terecht met uw lege batterijen. Deponeer ze in de speciale verzamelton, die op gezette tijden wordt geleegd. Albert Heijn draagt op deze manier samen met STIBAT zorg voor een milieuvriendelijke verwerking van de batterijen. Als u meer vragen heeft over de inzameling van batterijen kunt u bellen met 0800-0225001 of kijken op www.stibat.nl.

Kan ik extra geld opnemen aan de kassa?

Al onze winkels zijn voorzien van een geldautomaat van ING. Hier kunt u veilig en gemakkelijk geld opnemen van uw bankrekening. Uit veiligheidsoverwegingen voor onze klanten en medewerkers kunt u geen extra geld opnemen bij de kassa.

Verkoopt Albert Heijn ook cadeaubonnen?

Albert Heijn heeft cadeaubonnen met een waarde van 10 euro. Deze bonnen zijn te besteden bij alle AH-winkels in Nederland. De bonnen zijn verkrijgbaar bij de servicebalie van alle AH-winkels in Nederland, echter grotere aantallen moeten vooraf besteld worden en zijn binnen twee weken leverbaar. Cadeaubonnen kunnen zowel contant als met PIN betaald worden en hebben een onbeperkte geldigheid.

Waar kan ik een maatschep aanvragen?

Een maatschep kunt u bestellen door een e-mail te sturen naar info@senzora.nl of een briefkaart te sturen naar:
Senzora BV
Afd. consumentenvoorlichting
Sluisstraat 23 - 25
7411 EC Deventer.

Vermeld op de briefkaart of in de mail uw eigen naam, adres, postcode en woonplaats en dat u een maatschepje wenst toegestuurd te krijgen. Binnen twee weken ontvangt u dan het maatschepje thuis.

SitemapAlgemene voorwaardenPrivacy en Cookiebeleid Gewoon bij Albert Heijn.