Spaar voor je allermooiste bestek

De bestekactie is inmiddels afgelopen

Het is niet meer mogelijk om een volle spaarkaart in te leveren. Heb je een bestekset gereserveerd? Bewaar je volle spaarkaarten dan goed. Je krijgt bericht via e-mail wanneer je gereserveerde besteksets in jouw Albert Heijn klaarliggen.

Mijn digitale spaarkaarten met bestekzegels zijn verdwenen hoe kan dit?

Geen zorgen, ze zijn niet verdwenen, maar een beetje verstopt. Je vindt ze terug in de AH app onder 'Mijn Albert Heijn' -> 'overzicht' -> scroll naar beneden -> 'afgelopen acties'. Alvast een goeie training voor Pasen!

Kan ik bestek kopen door zowel stickerzegels als ook digitale zegels tegelijk in te leveren?

Nee, dit is niet mogelijk. Mocht je zegels tekortkomen, vraag dan zegels aan vrienden en familie. Zij kunnen hun fysieke zegels aan je geven of via een verzoekje in de AH app digitale zegels met je delen. Zodra je jouw Bonuskaart scant aan de kassa, herkent de kassa jou als digitale spaarder en deze zal automatisch jouw volle digitale spaarkaarten in mindering brengen bij aankoop van bestek. De kassa houdt dan geen rekening meer met Fysieke spaarkaarten die worden ingeleverd.

Ik ben mijn digitale spaarzegels kwijt. Hoe kan dat?

Dit kan een aantal oorzaken hebben;

  • Wanneer je ervoor kiest om te stoppen met digitaal sparen, dan raak je al je gespaarde zegels kwijt. Je krijgt hier eerst een melding van, voordat je je afmeldt.

  • Óf je spaart digitaal en je hebt ook fysieke kaarten ingeleverd in de winkel in de veronderstelling dat die papieren spaarkaart wordt verzilverd en niet je digitale spaarkaart. Helaas maakt de kassa daar geen onderscheid in en zal deze altijd je digitale spaarkaart(en) automatisch verzilveren in een transactie en niet de fysieke spaarkaart(en).

Kijk even in je spaargeschiedenis in de AH app wat er precies is gebeurd met je spaarzegels. Je spaargeschiedenis vind je als je op de pagina met de spaarkaart rechts bovenaan op de 3 stippen klikt.

Gebeurt het onverhoopt dat je om wat voor reden dan ook je zegels kwijt bent, dan kan je contact opnemen met de klantenservice via één van de contactopties onderaan deze pagina.

Hoe kan ik stoppen met digitaal sparen voor het bestek?

Uitschrijven voor digitaal sparen doe je door op de spaarkaart te klikken in de AH app en vervolgens rechts bovenin op de drie puntjes en op 'Stoppen met digitaal sparen' te klikken. Als je je afmeldt voor digitaal sparen dan raak je je volle spaarkaarten en/of zegels kwijt. Dus zorg er dan eerst voor dat je deze hebt verzilverd.

Houd er rekening mee dat je het digitaal sparen voor alle toekomstige spaaracties ook gelijk uitschakelt. Als je in de toekomst weer digitaal wilt sparen zal je de betreffende spaaractie opnieuw moeten activeren in de AH app.

Hoe gebruik ik mijn gepolijste bestek optimaal?

  • Was het bestek voor het eerste gebruik in heet water met een mild afwasmiddel en een zachte doek.
  • Spoel het bestek vervolgens met lauw water en droog onmiddellijk af met een zachte doek of theedoek.
  • Herhaal bovenstaand proces na elk gebruik.
  • Gebruik in geen geval staalwol, een schuurspons of schuurmiddel, dit zal onherroepelijke schade aanrichten.
  • Het bestek kan, na verloop van tijd, kleine krasjes vertonen door onderling contact in uw besteklade. Scheid de verschillende types bestek zoveel mogelijk en ga er voorzichtig mee om.

Kan mijn bestek in de vaatwasser?

Champagnekleur:
Al het champagnekleurig bestek (PVD-coated) kan niet in de vaatwasser. Dit moet je met de hand afwassen.

Zilverkleur:
Al het zilverkleurig, gepolijst bestek is vaatwasser bestendig. Echter om een zo lang mogelijke levensduur te garanderen kan je het bestek toch het beste met de hand afwassen.

Kies je er toch voor om het bestek in de vaatwasser te wassen? Plaats het bestek dan bij voorkeur in een besteklade en laat voldoende ruimte tussen de verschillende bestekdelen om beschadiging door onderling contact zoveel mogelijk te vermijden.

Klik hier voor uitgebreide productinformatie en de gebruiksvoorschriften.

Onderhoudstips en vaatwasserbestendigheid

Heb ik garantie op het bestek?

Wij bieden 2 jaar garantie voor fabricage- en materiaalfouten, mits het is gebruikt conform de gebruiksaanwijzingen.

Bewaar altijd je kassabon waarop de aankoopdatum en het product dat je hebt gekocht duidelijk vermeld staat. Aangezien het bestek inmiddels niet meer in onze winkels ligt, kan je het beste direct contact opnemen met onze leverancier voor garantievragen. Ze helpen je graag.

Waar vind ik de voorwaarden voor sparen voor bestek?

Klik hier om de spaarvoorwaarden te lezen.

Spaarvoorwaarden

Praat met AH