Geniet van t Goede cadeaukaart

Veelgestelde vragen over Geniet van t Goede cadeaukaart

Hoe activeer ik de Geniet van 't Goede cadeaukaart?

Het activeren van de ‘Geniet van ’t Goede’-cadeaukaart kan via postcodeloterij.nl/geniet. Activeren kon van donderdag 24 oktober 2024 tot en met zondag 17 november 2024. De geactiveerde cadeaukaart kun je nog inwisselen tot en met zondag 1 december 2024.

Zo activeer je de Geniet van 't Goede cadeaukaart:

  • Ga naar postcodeloterij.nl/geniet.
  • Vul de laatste 8 cijfers van de code in die op de achterzijde van je cadeaukaart staat.
  • Vul de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer in.
  • Verifieer uw leeftijd indien hierom wordt gevraagd.
  • Zet eventueel Postcode Loterij Plus of Premium aan.
  • Vul eventueel je e-mailadres en telefoonnummer in.
  • De kaart is nu geactiveerd.

Welke producten kan ik precies kopen met de Geniet van 't Goede cadeaukaart?

Met de cadeaukaart kies je uit deelnemende producten voor een heerlijke vegetarische maaltijd bij Albert Heijn in Nederland (met uitzondering van AH to go) en op ah.nl. De recepten zijn terug te vinden op postcodeloterij.nl/geniet en ah.nl.

De ruim 900 deelnemende producten zijn goed te herkennen aan het groene Geniet van ’t Goede logo op het schap. Via ah.nl/genietvantgoede vind je een handig overzicht van de deelnemende producten.


Hoe verzilver ik mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart?

Verzilveren van de geactiveerde cadeaukaart kan zowel in de winkel als via ah.nl tot en met zondag 1 december. Activeren is niet meer mogelijk.

In de winkel kan je de cadeaukaart bij het afrekenen van de boodschappen laten scannen door de kassamedewerker. Als je afrekent bij de zelfscan kassa’s, scan je eerst alle boodschappen en scan je daarna de cadeaukaart. Heb je de cadeaukaart toegevoegd aan ‘Mijn Tegoed’ in de AH app, dan kan je bij het afrekenen ook deze digitale kaart scannen in plaats van de fysieke cadeaukaart.

Online kan je in de laatste stap bij het bestellen klikken op 'Geniet van het Goede'. Je kan de code vervolgens scannen of klikken op 'Handmatig de code toevoegen'. Vervolgens voer je de barcode en pincode en klik je op 'cadeaukaart inwisselen'. Heb je de cadeaukaart toegevoegd aan ‘Mijn Tegoed’ in de AH app, dan wordt het tegoed op de cadeaukaart automatisch verrekend.


Kan ik de Geniet van 't Goede cadeaukaart toevoegen aan Mijn Tegoed in de AH App?

Ja, dat kan! Handig, want dan hem je ‘m altijd bij je in je telefoon.

Let op: activeer eerst de cadeaukaart via postcodeloterij.nl/geniet.

  • Open de AH app en ga naar ‘Mijn Tegoed’.
  • Scroll naar beneden naar ‘Cadeaukaarten’ en klik op het groene Geniet van ’t Goede logo.
  • Klik op voeg cadeaukaart toe.
  • Scan de streepjescode op de cadeaukaart of voeg de cadeaukaart handmatig toe door de streepjescode en pincode in te vullen.
  • De cadeaukaart is nu toegevoegd aan Mijn Tegoed.

Waar kan ik het tegoed op mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart terug zien?
Het saldo kan je terugvinden op je kassabon of wanneer je online een bestelling hebt geplaatst met de cadeaukaart bij 'Mijn Tegoed' in de AH. Ook kan je kijken op https://genietvantgoede.postcodeloterij.nl/bekijk-uw-saldo.

Wanneer krijg ik de Geniet van 't Goede cadeaukaart?

Iedere deelnemer van de Postcode Loterij ontvangt tussen 24 oktober en 3 november 2024 een cadeaukaart ter waarde van €12,50. Met deze kaart kies je producten voor een heerlijke vegetarische maaltijd.

Ben je nog geen lid maar wil je wel een cadeaukaart ontvangen? Word dan vóór 17 november lid van de Postcode Loterij. Ga hiervoor naar de website van de Postcode Loterij.


Op mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart staat een pincode. Wat kan ik met deze pincode?
Deze code heb je alleen nodig wanneer je boodschappen bestelt op ah.nl of als je de cadeaukaart handmatig aan 'Mijn Tegoed' in de AH App wil toevoegen.

Ik heb mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart online verzilverd en er staat nu e-spaarzegels vermeld op mijn pakbon. Wat is dit?
We snappen de verwarring. Het wordt veroorzaakt door het online verzilveren van je cadeaukaart. Je ontvangt verder geen aparte zegels.

Ik heb mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart nog niet ontvangen. Wat nu?

Heb je op 3 november 2024 nog geen cadeaukaart ontvangen, neem dan contact op met de Ledenservice van de Postcode Loterij.


Moet ik de €12,50 tegoed van mijn Geniet van 't Goede cadeaukaart in 1 keer verzilveren?
Nee hoor, zowel online als in de winkel kan je het bedrag bij meerdere winkelbezoeken of online bestellingen verzilveren.

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?