AH pannen actie (afgelopen)

AH Klantenservice

Mijn pan is niet goed (kapot of beschadigd). Wat nu?

Neem contact op met Royal Van Kempen & Begeer via https://royalvankempenenbegeer.com/be-nl/contact

Ik had een pan of Gourmetset gereserveerd. Wanneer ontvang ik deze?

De verwachte levertijd is half juni. Je wordt daarover geinformeerd per e-mail. Je ontvangt de mail van afzender no-reply@mg.ah-spaaractie-reserveren.nl

Je kan de status van jouw reservering ook bekijken door in te loggen op https://www.ah-spaaractie-reserveren.nl/ (niet met je ah.nl inloggegevens). Je hebt voor deze pagina destijds een geheel nieuw account aangemaakt. Deze inloggegevens heb je nodig.

Heb je nog andere vragen over je reservering?
Je kunt je vraag stellen via het contactformulier op de reserveersite
Je vraag gaat naar Royal VKB die de reserveringen verzorgt, dus niet naar de ah klantenservice.

Blijven mijn digitale punten wel zichtbaar in de AH app als ik mijn gereserveerde pannen ophaal?

De punten blijven op de achtergrond voor ons zichtbaar in de app, maar na het einde van de spaaractie zijn ze voor jou niet meer zichtbaar. Geen zorgen, je kunt je bij het ophalen gewoon bij de servicebalie melden en dan komt het helemaal goed!

Hoe onderhoud ik mijn pannen?

Handige tips die je kunnen helpen vind je hier. Wil je een overzicht over hoe je jouw pan juist wel of niet kan gebruiken? Zie dan ons document met veelgestelde vragen, waar je per soort pan een korte uitleg vindt.

Gerelateerde artikelen

Digitaal sparen

Je spaart heel makkelijk digitaal voor je Koopzegels en spaaracties via de AH app. Zo heb je je zegels altijd bij de hand en kun je ze makkelijk verzilveren in een van onze winkels.

Bekijk de details

Koopzegels sparen

Sparen voor een rendement van 6% terwijl je boodschappen doet! Wil je weten hoe dat werkt? Lees snel verder...

Bekijk de details

Bestellen, wijzigen en annuleren

Of je nu voor het eerst een bestelling plaatst, nog even een laatste boodschap wil toevoegen of dat je je bestelling toch plots moet annuleren. Hier vind je stapsgewijs een uitleg hoe je dit zelf op onze website of via de AH app kan doen.

Bekijk de details

Contact