Boodschappen doen in coronatijd

AH Klantenservice

Boodschappen doen in coronatijd

We willen het boodschappen doen graag zo prettig en veilig mogelijk maken voor jou en onze medewerkers. Daarom hebben we een aantal maatregelen genomen waarbij we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM. Ook onze medewerkers zijn zich hier zeer bewust van en nemen extra maatregelen zoals het vaak en goed handen wassen.

Meer info over dit onderwerp vind je terug op onze speciale pagina. Samen blijven we alert.

Gerelateerde artikelen

Bestellen, wijzigen en annuleren

Of je nu voor het eerst een bestelling plaatst, nog even een laatste boodschap wil toevoegen of dat je je bestelling toch plots moet annuleren. Hier vind je stapsgewijs een uitleg hoe je dit zelf op onze website of via de AH app kan doen.

Bekijk de details

Klacht na winkelbezoek

Het kan gebeuren dat je een klacht hebt over een van onze winkels of een van de producten die je daar hebt gekocht. We proberen dit altijd zo goed mogelijk voor je op te lossen bij de servicebalie in de winkel of via de klantenservice.

Bekijk de details

Zelfscannen en betalen

In onze winkels kun je op verschillende manieren afrekenen. Zo kun je gebruik maken van zelfscannen en afrekenen met je mobiele telefoon, of gewoon bij de kassa en pinnen of contant betalen.

Bekijk de details

Contact