Bij aankoop van één jaar AH Bezorgbundel ontvang je €20 shoptegoed. Dit is bij 4 bestellingen, 5 euro korting.
Zo werkt het:
Sluit vanaf 24 november tot uiterlijk 1 december 2024 een jaarbundel van de AH Bezorgbundel af via ah.nl/bezorgbundel
Onze nieuwe Bonusfolder kan je vanaf vrijdagmiddag rond 13:00 uur zowel op onze website als in de AH-app bekijken. Aanmelden voor de Bonusfolder via WhatsApp kan ook. Scan de QR-code op https://www.ah.nl/over-ah/gemak of klik op de banner. Zo ben je nog sneller op de hoogte!
De papieren Bonusfolder valt in het weekend in je brievenbus.
Activeer eerst in je profiel op Mijn AH 'online bestellen' en 'AH bezorgbundel'. Klik daarvoor op de knop 'ja, dit wil ik'. Je moet ook een geactiveerde Bonuskaart hebben.
Kies vervolgens op onze speciale bezorgbundel pagina voor de AH Bezorgbundel die je wilt afsluiten. Je kan kiezen voor een periode van 1 of 12 maanden. Nadat je op ‘bestellen’ hebt geklikt, kun je online betalen.
Hierna wordt de AH Bezorgbundel via automatische incasso geïncasseerd van een niet-zakelijke bankrekening. De totale looptijd wordt in één keer geïncasseerd, niet per maand. Deze eerste incasso vindt binnen twee weken na afgeven van de machtiging plaats.
Heb je geen Nederlandse IBAN, maar een IBAN uit een SEPA-land, dan kan je contact opnemen met onze klantenservice. Het is op dit moment alleen niet mogelijk dat je AH Bezorgbundel automatisch wordt verlengd. Deze verloopt na 1 jaar, maar uiteraard krijg je hier wel eerst een herinnering van per e-mail.
Heb je een AH Bezorgbundel besteld, maar wordt de eerste betaling niet afgerond of mislukt deze, dan is het nodig dat je de bundel opnieuw bestelt. Het kan tot 24 uur duren voordat je dat opnieuw kan doen, dit hang ervan af hoelang je bank erover doet om dit aan ons te laten weten.
Heb je de papieren folder op dinsdag nog niet ontvangen? Of heb je ondanks de zorgvuldigheid van de bezorging toch een opmerking of klacht? Maak er dan een melding van bij de verspreider van de folder via het contactformulier voor een snelle en correcte afhandeling.
Als je een Bonuskaart hebt, kan je ook online Bonuskorting krijgen. Check wel even of je je Bonuskaart al hebt toegevoegd aan ‘Klantenkaarten’ in je profiel.
Elke week zijn er nieuwe Bonusaanbiedingen. Als je online bestelt, gelden de aanbiedingen van de week waarin jij je boodschappen laat bezorgen. Dus als je gaat bestellen, kies dan éérst een bezorgmoment. Zo weet je zeker dat je de goede aanbiedingen ziet.
Sommige Bonusartikelen kun je alleen in de winkel kopen en niet online. Die herken je in de Bonusfolder aan een grijs winkelwagentje met een streep erdoor.
Soms heb je 2 producten nodig om de Bonuskorting te krijgen. Bijvoorbeeld bij 2e gratis, 1+1 gratis of 2e halve prijs. Voeg dan zelf 2 producten toe aan je bestelling. Dat gaat niet automatisch.
Dit kan kloppen. Zodra de boodschappen zijn bezorgd, wordt het bedrag direct aangepast. Je bank heeft vervolgens nog even nodig om de reservering om te zetten in een afschrijving. Meestal gebeurt dit de volgende dag, dit verschilt per bank.
Elke week hebben we Bonusaanbiedingen. Je krijgt korting door je Bonuskaart te scannen bij het betalen van je boodschappen. Je vindt de Bonusaanbiedingen in de Bonusfolder en op onze website.
De korting kan helaas niet achteraf verrekend worden, maar goed nieuws; Bij verlenging van je maand of 12 maanden AH Bezorgbundel, wordt de €2 korting per maand automatisch verrekend.
In de meeste gevallen is het mogelijk, maar op dit moment kan je het (nog) niet zelf doen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice, dan gaan we ons best doen om het in orde te maken.