AH Sleutelservice

Veelgestelde vragen over AH Sleutelservice

Wat is de AH Sleutelservice?

Albert Heijn bood de AH Sleutelservice aan tot 1 juli 2021. We zijn inmiddels gestopt met deze service.

Sleutelbossen opgestuurd naar Albert Heijn die na 1 juli 2021 worden ontvangen worden niet meer geretourneerd. Jouw gegevens worden na 1 juli 2021 dus ook niet meer voor dit doeleinde gebruikt.

Wanneer je meedoet aan het Mijn Bonus-programma van Albert Heijn, dan kon je gebruik maken van de sleutelservice. Inmiddels is deze optie niet meer beschikbaar. De Bonuskaart van Albert Heijn is namelijk ook als sleutelhanger te gebruiken en gevonden sleutelbossen met daaraan een Bonuskaart worden door vinders vaak naar ons opgestuurd. We sturen de sleutels aan de hand van het Bonuskaartnummer naar het geregistreerde adres (t/m 1 juli 2021)

Ben je je sleutelbos met Bonuskaart kwijt?
Als je je Bonuskaart hebt geactiveerd kan je 'm ook digitaal gebruiken met de AH-app. Download de AH-app op je mobiele telefoon en log in met je ah.nl inloggegevens. Rechts bovenaan zie je een afbeelding van een kaartje op de homepagina. Daar vind je jouw AH Bonuskaart. Wel zo handig!

Voor je sleutelbos kan je navraag doen bij jouw gemeente.




Hoe kom ik in contact met de Klantenservice van Albert Heijn?

De klantenservice van Albert Heijn is telefonisch te bereiken op 0800-0305 of via de chat onderaan deze pagina. Ook vind je hier de actuele openingstijden. Onze digitale assistent is 24/7 bereikbaar.

 


Wat zijn de contactgegevens van het Ahold Delhaize hoofdkantoor?

Het adres:

Provincialeweg 11

1506 MA Zaandam

 

Het postadres:

postbus 3000

1500 HA Zaandam

 

Klantenservice:

Je kan ons bereiken via chat of telefonisch.

Je vindt de actuele openingstijden onderaan deze pagina.

 

Ons kantoor in België:

Albert Heijn België NV

Karel Oomsstraat 47K bus 2

2018 Antwerpen

België


Gerelateerde artikelen

Klantenservice vraag en antwoord

Hoe makkelijk vond je dit?