Wanneer kan je het beste bestellen?

In de winkel ophalen of thuis laten afleveren?

Wanneer je gaat bestellen, kan je bij ons kiezen uit twee manieren om je bestelling te ontvangen. Zo bezorgen we je product zonder leveringskosten* bij het Albert Heijn filiaal van je keuze.
Maar je kan er ook voor kiezen om je fotoproduct thuis te laten afleveren.

Voor alle canvassen en onze 'Aan de muur' -producten geldt dat deze via mailorder thuis worden bezorgd.

 

leveringswijze

Per product verschillen de levertijden, dit komt omdat wij je product altijd persoonlijk maken en/of controleren op kwaliteit.

Bestelstatus opvragen

Heb je een product besteld en je wilt weten wat de exacte status is dan kun je dit hier opvragen.
Vul dan de gegevens van je bevestigingsemail in. De bevestigingsemail ontvang je direct nadat je jouw bestelling hebt geplaatst.

Wanneer wordt mijn product geleverd?

 

Wij houden je graag op de hoogte van de levering. Je ontvangt na je bestelling 2 bevestigingsmails: de eerste bevestigt jouw bestelling, het is de tweede bevestigingsmail die bepaalt wanneer jouw product echt geleverd zal gaan worden. De email laat je namelijk weten dat je product klaar is en vertrekt uit ons laboratorium. Om je te laten weten wanneer je jouw bestelling mag verwachten hebben we onderstaand overzicht gemaakt:

De leverdagen voor:

Fotoafdrukken - Fotoboeken Large - Medium - Compact - Small & mini digitaaldruk - Wenskaarten digitaaldruk - Kalenders digitaaldruk

leveringswijze

 

De leverdagen voor:

Posters & vergrotingen - Fotoboeken XXL, XL, Fotopapier, Hoogglans en Glanzend fotopapier - Wanddecoratie - Kalenders en wenskaarten op glanzend papier - Fotocadeaus - Wenskaarten digitaaldruk - Kalenders digitaaldruk

leveringswijze

* Kosten voor verwerking zullen wel in rekening worden gebracht, dit betreft enkel de kosten voor het verwerken van je fotoproduct en niet de eventuele gemaakte kosten voor het vervoeren naar het filiaal van je keuze.