Ontdek de voordelen van de Bonuskaart

Onze prijzen zijn al laag, maar elke week worden er veel producten nog lager geprijsd. Dit noemen we Bonusaanbiedingen. Je herkent ze aan oranje prijskaartjes in de winkel en online. Je profiteert van deze aanbiedingen als je een Bonuskaart hebt, die je kosteloos ophaalt bij een informatiebalie. Activeer je de Bonuskaart? Dan krijg je bovenop de landelijke Bonusaanbiedingen extra persoonlijke aanbiedingen!

Extra Bonusaanbiedingen én meer met je persoonlijke Bonuskaart

Door je Bonuskaart persoonlijk te maken ontvang je wekelijks vele extra's waarvan wij denken dat ze voor jou relevant zijn. En hoe vaker je je Bonuskaart laat scannen, hoe beter we je leren kennen. Zo kunnen we voordeel bieden dat echt bij je past.

Speciaal voor jou

Daarnaast organiseren we regelmatig winacties & uitjes, kan je als eerste nieuwe producten proberen en vind je op ah.nl een voorgestelde boodschappenlijst op basis van jouw favorieten.

► Verderop vind je de belangrijkste voordelen op een rijtje.

Maak je Bonuskaart persoonlijk

Er zijn drie mogelijkheden om je Bonuskaart te activeren en persoonlijk te maken:

Je hebt al een account

Je hebt nog geen account

Goed om te weten:
We vragen je Bonuskaartnummer en een aantal persoonlijke gegevens bij activatie van je Bonuskaart. We gaan daar zorgvuldig mee om. Meer weten? Bekijk ons privacybeleid.

In 5 stappen profielen koppelen

  1. Je kan jouw Albert Heijn-profiel koppelen aan dat van iemand anders. Je profiteert dan van elkaars persoonlijke aanbiedingen en kan eerder gekochte boodschappen van elkaar bekijken. Het koppelen doe je zo:

  2. Log in op je profiel.
  3. Klik op 'Dit wil ik' onder het kopje 'Profielen koppelen'.
  4. Bevestig dat je profielen wil koppelen na het lezen van meer informatie.
  5. De persoon met het te koppelen profiel krijgt per mail een uitnodiging.
  6. Als deze persoon de uitnodiging accepteert, zijn jullie profielen gekoppeld.

Start met het koppelen van profielen

Nooit meer je bonuskaart kwijt?

In 3 stappen je bonuskaart in je AH app

Veelgestelde vragen van klanten die eerder hun Bonuskaart activeerden

Wat gebeurt er met mijn gegevens als ik me ingeschreven heb?

We vragen je om je Bonuskaartnummer en een aantal gegevens zoals naam, geslacht, adresgegevens, e-mailadres en geboortedatum. Vanaf dat moment sturen we je per mail Persoonlijke Bonusaanbiedingen. Hoe doen we dat? We analyseren jouw aankopen en websitebezoeken van de laatste 3 maanden vóór activering. Deze gegevens vergelijken we met het koop- en bezoekgedrag van andere klanten. Uiteindelijk analyseren we jouw gegevens over een periode van maximaal 27 maanden. Hierna worden deze gegevens onomkeerbaar versleuteld. Wij delen jouw persoonsgegevens niet voor commerciële doeleinden met derden.

Kunnen mijn partner en ik gebruik maken van dezelfde Persoonlijke Bonusaanbiedingen?

Ja, je kan de profielen koppelen. Zo ontvangen jullie gezamenlijke Persoonlijke Bonusaanbiedingen. Handig als jij de ene keer boodschappen doet, en jouw partner de andere keer. Ook kunnen jullie elkaars aankopen inzien zodat je veelgebruikte producten gemakkelijk online kan bestellen.

Hoe weet ik wat mijn Persoonlijke Bonusaanbiedingen zijn?

Nadat je je Bonuskaart hebt geactiveerd, krijg je elke week een persoonlijke e-mail van ons. Hierin staan jouw Persoonlijke Bonusaanbiedingen. Deze staan ook op ah.nl/bonus wanneer je inlogt en in de Albert Heijn App.

Heb ik een mijn ah.nl profiel nodig?

Ja. Als je deze nog niet hebt kan je deze direct aanmaken bij de activering van je Bonuskaart. Je hebt een eigen e-mailadres nodig om de activering te bevestigen. Een e-mailadres kan maar voor één Bonuskaartnummer worden gebruikt. Indien je een vervangende kaart krijgt (bijvoorbeeld bij verlies of beschadiging), pas dan je Bonuskaartnummer aan onder 'Mijn gegevens' in je profiel.

Algemene voorwaarden

  • Persoonlijke aanbiedingen zijn alleen geldig met een geactiveerde Albert Heijn Bonuskaart. Je kan gratis een Albert Heijn Bonuskaart verkrijgen in elk Albert Heijn filiaal.
  • Persoonlijke aanbiedingen zijn geldig gedurende 1 week, zoals is aangegeven in de mail, tenzij anders vermeld. Kijk voor de exacte geldigheidsperiode in de mail.
  • Jouw persoonlijke aanbiedingen gelden alleen bij Albert Heijn Nederland.
  • De persoonlijke aanbiedingen zijn ook van toepassing op thuisbezorgen.
  • Aan klanten onder de 18 jaar verkopen wij geen alcoholische dranken. Om er zeker van te zijn dat de klant oud genoeg is, controleren we de leeftijdsgrens op een wettelijk geldig legitimatebewijs van de klant.
  • Heb je vragen over de persoonlijke aanbiedingen van deze week, neem dan contact op met de Albert Heijn klantenservice.
  • Typefouten en wijzigingen voorbehouden.