Onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie

Niet tevreden, geld terug

Alle producten die u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht uw aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kunt u het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvangt u op vertoon van de kassabon het aankoopbedrag terug.

Ruilen van non-foodartikelen

Voor alle AH Huismerk Non-Food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele, onbeschadigde verpakking of seal.

Voor A-merk non-foodartikelen met garantie verloopt dit altijd via de leverancier. Mocht u toch ontevreden zijn over de afwikkeling, dan kunt u altijd weer bij Albert Heijn terecht. Servicetelefoonnummers staan op de verpakking of zijn op te vragen via AH Klantenservice.

De volgende artikelen kunnen niet geruild of teruggebracht worden: medicijnen, cd’s, dvd’s of games zonder seal. Staatsloten, telefoonkaarten en strippenkaarten. Prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken.

Let op: Voor mobiele telefonie geldt een afwijkende regeling, zie AH Mobiel Klantenservice.

Suggesties?

Wat vind je van onze nieuwe site?