Onvoorwaardelijke kwaliteitsgarantie

Niet tevreden, geld terug

Alle producten die je u bij Albert Heijn koopt, hebben een gegarandeerde kwaliteit. Mocht je aankoop een kwaliteitsafwijking hebben, dan kun je het omruilen voor een nieuw exemplaar of ontvang je op vertoon van de kassabon het aankoopbedrag terug.

Ruilen van non-foodartikelen

Voor alle AH Huismerk Non-Food artikelen geldt: ruilen kan op vertoon van de kassabon, in de originele, onbeschadigde verpakking of seal.

Voor A-merk non-foodartikelen met garantie verloopt dit altijd via de leverancier. Mocht je toch ontevreden zijn over de afwikkeling, dan kun je altijd weer bij AH terecht. Servicetelefoonnummers staan op de verpakking of zijn op te vragen via onze klantenservice.

De volgende artikelen kunnen niet geruild of teruggebracht worden: cd’s, dvd’s of games zonder seal. Staatsloten en telefoonkaarten. Prepaid opwaardeerkaarten en tickets van attractieparken.

Let op: Voor mobiele telefonie geldt een afwijkende regeling, zie AH Mobiel Klantenservice.