Mijn Bonuskaart

Welkom bij het Mijn Bonus loyaliteitsprogramma van Albert Heijn! Doe net als ruim 3 miljoen Albert Heijn-klanten mee en wordt beloond voor je trouw aan Albert Heijn en haar producten en services. Door jouw deelname weten we waar je voorkeuren en interesses liggen en kunnen we je zo relevant mogelijk extra voordeel, service en inspiratie bieden.

Bonuskaart

Je Bonuskaart kun je meteen gebruiken aan de kassa, bij de zelfscanservice en als je online bestelt op onze website. Je krijgt direct de vertrouwde, landelijke Bonusaanbiedingen zonder dat je iets hoeft te doen. Maar, je Bonuskaart wordt meer waard als je 'm activeert!

 

De extra voordelen:

Meld je aan voor extra voordeel!

Wel of niet activeren? De verschillen op een rijtje

Exclusieve deals

Ontvang persoonlijke aanbiedingen per mail

Elke 2 weken ontvang je per mail Exclusieve deals, dit zijn aanbiedingen op producten die je vaak koopt of waarvan we verwachten dat die je aan zullen spreken. Deze extra aanbiedingen kun je makkelijk verzilveren door het laten scannen van jouw Bonuskaart.

Jouw voordeel

Jouw Bonusaanbiedingen

Relevante Bonusaanbiedingen op basis van je eerdere aankopen

Zijn er producten die je regelmatig koopt in de aanbieding? Dan zie je die terug in de Mijn Bonus-mail. Onze Bonusaanbiedingen zijn voor iedereen geldig, maar via je Bonuskaart kunnen we voor jou op maat een selectie maken. Zo heb je direct een gemakkelijk overzicht van al jouw relevante aanbiedingen! Tip: als je ingelogd bent op onze website zie je nog meer relevante aanbiedingen voor jou.

Speciaal voor jou

Exclusieve bedankjes & kortingen

Als deelnemer aan het Mijn Bonus-programma ontvang je per mail bijvoorbeeld korting op een weekendje weg, proeverijen, een uitje of bezoek aan musea. Niet iedereen ontvangt dezelfde bedankjes en kortingen: het gaat echt om persoonlijke voordelen.

Hieronder een paar voorbeelden van aanbiedingen en acties die Mijn Bonus-deelnemers in 2015 per mail ontvingen.

Air Miles

Automatisch sparen met je Bonuskaart

Je kunt je Air Miles kaart koppelen aan jouw Bonuskaart. Zo spaar je nog makkelijker Air Miles en heb je extra spaar- en inwisselmogelijkheden. Het is alleen mogelijk om een Air Miles kaart te koppelen aan een geactiveerde Bonuskaart.

Meer over Air Miles

Vraag & antwoord

Wat gebeurt er met m'n gegevens als ik me ingeschreven heb?

Indien je je Bonuskaart activeert, vragen we je Bonuskaartnummer en een aantal gegevens zoals naam, geslacht, adres-gegevens, e-mailadres en geboortedatum. Vanaf dat moment sturen we je per mail persoonlijke aanbiedingen. Daarvoor analyseren we de aankoop- en websitebezoekgegevens over de laatste 3 maanden vóór activering.

We vergelijken deze gegevens met het koop- en bezoekgedrag van andere klanten. Uiteindelijk analyseren we je aankoop- en websitebezoekgegevens over een periode van maximaal 27 maanden. Hierna worden deze gegevens onomkeerbaar versleuteld. Wij delen je persoonsgegevens niet voor commerciële doeleinden met derden. Wat betekent dit precies?

Kunnen mijn partner en ik gebruik maken van dezelfde Exclusieve deals?

Je kunt de profielen koppelen. Zo ontvangen jullie gezamenlijke Mijn Bonus-aanbiedingen. Ook kunnen jullie elkaars aankopen inzien waardoor je veelgebruikte producten gemakkelijk online kunt bestellen.

Hoe weet ik wat mijn Exclusieve deals zijn?

Nadat je je Bonuskaart hebt geactiveerd krijg je elke 2 weken een persoonlijke e-mail van ons met daarin je Exclusieve deals. Ook kun je als je ingelogd bent je exclusieve deals zien op ah.nl/bonus en op je appie app.

Heb ik een mijn ah.nl profiel nodig?

Bij de activering van je Bonuskaart, maak je een Mijn ah.nl profiel aan of log je in met je bestaande profiel. Voor het aanmaken van een Mijn ah.nl profiel heb je een eigen e-mailadres nodig om de activatie te bevestigen. Een e-mailadres kan maar voor één Bonuskaartnummer worden gebruikt. Indien je een vervangende kaart krijgt (b.v. bij verlies of beschadiging), pas dan je Bonuskaartnummer aan onder 'Mijn gegevens' in je profiel.